Reklaami filosoofia põhineb tähelepanekul, et igas inimeses on tegelikult kaks inimest. Inimen, kes ta hetkel on ja inimene, kes ta tahaks olla.
Me imetleme alati teist inimest rohkem pärast seda, kui tema...
Kui sa oled loomult heatahtlik, tõmbad sa ligi palju selliseid...
Karikatuur näitab ühiskonnale mõnikord sõna otseses mõttes ajaloo perset.
Hotell ei ole nagu kodu, aga see on parem kui elada mõne...
Edu näib suurelt jaolt seisnevat vastupidamises seal, kus teised on loobunud.
Reklaam on kõige odavam kauba müümise viis, eriti kui kaubal...
Igasugune reklaam on vahendiks lahutada inimene tema rahast.
Ainus ajalehe kvaliteedi kriteerium on tema tiraaž.
Üldiselt võttes toidavad ajakirjandust õnnetused.
Ajalehed on ideede surnuaiad.